راز موفقیت قیف فروش درحقیقت، سفر مشتری یا مسیر مخاطبان بالقوه است که در فاصلهی زمانی «آگاهی از برند» تا لحظهی «اقدام خرید» طی میشود. معمولا در حوزهی بازاریابی و فروش، این سفر را با تصویری گرافیکی نشان میدهند که توسعهی «لید» را به مجموعهای از مراحل افزایش تعامل و اعتماد تقسیم میکند.
آمادهسازی سند قیف فروش به تیمها کمک میکند فعالیتهای بازاریابی و فروش مرتبط را شناسایی کنند؛ فعالیتهایی که به اعتمادسازی و افزایش تعامل مشتریان بالقوه منجر میشود. پس از تصویرسازی این وظایف، تیم بهکمک ابزارهای CRM لیدها را مدیریت میکند و روی وظایف و مسئولیتهای خود متمرکز میماند و تلاشهای بعدی خود را اولویتبندی میکند. در این مطلب، مفاهیم و مراحل کامل ساخت و بهبود قیف فروش را برای شما شرح میدهیم.
درباره این سایت